سلامی دوباره به دانش آموزان استعدادهای درخشان در حال کدر شدن شوخی کردم بچه ها امروز می خوام یه امار بگیرم توی وب اونایی که می رید دوم چه رشته ایی انتخاب می کنید من می رم اول ولی واسه سال بعد می خوام خواهش می کنم توی نظرات شرکت کنید حتما ها خواهش کردم مرسی